Keluarga saya (^_^)

Keluarga saya (^_^)

Tuesday 5 April 2011

ini pmulaan kisah idup ku...

wah... aku dh ad blog... first time ni aku ad blog... hahahha... (^_^)
aku akan knl kn diri ku... nama penuh hamba ialah ros aida ridza...hamba d lahir kn d kelantan... & d bsr kn... d... d mn yea??? hehehe... mesti la d kelantan jgk... serta d selangor...hehehe... (^_^) hamba anak bongsu dlm adk badk aku... mesti korg kata aku manje kn??? mmg pom aku manje... hahahah.... tp manje2 aku pom.,.. ad time aku mrh, sensitis & sbgai nye... biase la mnusia kn??? mn ad sempurna... aku ad kwn d reality... maksud aku, yg aku sll jumpe la... tp d fantasi iaitu d laman sosial, aku lbh byk kwn lelaki dr kwn ppuan...& aku jgk byk bkapel d fantasi... jd... mesti lelaki yg br knl aku xcaye yg aku xpnh bkapel d reality... tp mmg btl pom... kbyk kn nye nk yg cntk d luaran...iaitu bdn yg cntk... serta muke yg cntik... aku ni yg gemuk & xcntk... sape yg nk??? org gile pom pandai pilih tau... hahahah....


mesti korang pelik kn npe aku kadang2 bhsa kn diri ku aku atau pom hamba kn??? hehehe... ni utk ssuai kn kpd ssiape yg dh lama knl bdk pkai bju pink ni... akan bhsa kn dri aku... sape yg xknl lg... akan bhsa kn dri hamba... hehehe....sesiape nk add kt facebook hamba pom blh... cri name ida adeq ida... tp klu korg cri xjumpe cri  aida_disneyland@yahoo.com ok??? nk ad kt twitter pom blh... kt tagged pom blh... tp hamba cume ad 4 laman sosial tmasuk blog ni la yea... hehehe....klu hamba rase nk update mgenai driku lg...hamba akan update yek...hehehe... bye bye... assalamulaikum... (^_^)

No comments:

Post a Comment