Keluarga saya (^_^)

Keluarga saya (^_^)

Tuesday 19 April 2011

xbest dh tempat keje aku... (--__-)

sbb ape aku kata xbest??? sbb bos aku dh kne saman gn mpkb...bangang punyer manusia yg g report 2...klu org xg report kt mpkb,mpkb xkn dtg tgk kedai bos aku la... xde la bos aku kne saman... klu bos aku tau sape yg g report,pastu ad bukti...mmg mati la si jahanam 2...mentang2 la tmpt ko xlaku...tmpt bos aku laku...ko nk busuk ati la???? ko yg xreti bniaga...nk busuk ati 2 ape hal??? bodoh punyer org...

ni la manusia... klu dh ati 2 xsuci...wt ape pom nk busuk ati gn org...abis skrg ni...xde la manusia nk dtg kedai bos aku... aku pom boring la duk kt kedai ni... rindu pd mase sblm kne saman...hurmmm...


jaga la hati kite...supaya ALLAH SWT syg kite... (^_^) k la bye bye... assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment